Dimi , alles wat wij bestellen bij jou ,brood klein gebak taart is met zorg gemaakt . Met verse producten en tot in de puntjes afgewerkt met oog voor details . Een adres la maison -tarte !!!! Top doe zo verder 👍👍👍👍
Sara
een maand geleden
Biscuit en dessertenbuffetje besteld. Super lekker, mega vers en het zag er ook mooi uit. Bedankt Dimi….. wij bestellen zeker opnieuw bij jou en kijken al uit naar de samenwerking voor onze trouw ❤️
Broodhaers linda
een maand geleden
Dimi dikke merci voor de lekkere taart .Flor was super blij .de familie heeft weer genoten en er was heel veel lof over je prachtige taart bedankt voor al dat lekkers TOP 👍👍 gr Linda
Lesley Van Belle
een maand geleden
Onze bruidstaart was fantastisch....een écht kunstwerkje! Op de koop toe heel lekker....niet te ziet en zeer luchtig.
Deze man weet zeer goed waar hij mee bezig is, doet dit met hart en ziel, en dat proef je.
Ik ben fan!
Marleen Van Riet
een maand geleden
Biscuit met rode vruchten was fantastisch! Super lekker maar bovendien ook echt een pareltje van een taart! Dankjewel.
Johan
10 maanden geleden
Fruittaart met bladerdeeg was top vers fruit lekkere crème vulling smaakt naar een volgende bestelling bedankt bezoek was heel tevreden
Nancy Lelie
een jaar geleden
Het gebak van La-maison tarte is een ware streling voor het oog én de tong! Alleen maar glundere en blije gezichten aan tafel wanneer je dit gebak aan jouw gasten presenteert. Kiezen voor gebak van La-Maison tarte is kiezen voor vakmanschap: gebakken met passie en afgewerkt met artistiek talent. Onze hoed af voor dit baktalent!
Dimitri
een jaar geleden
Bedankt
Karen
een jaar geleden
Superlekkere gebakjes! Een echte aanrader om hier te bestellen, niet twijfelen! Alles is vers en van hoge kwaliteit, heerlijk!
Hilde en Tony Gauquier-Smet
een jaar geleden
Ook langs deze weg nogmaals hartelijk dank voor het héél lekker Wuitensbrood! Er hoeft zelfs geen beleg op, wat goeie boereboter en 't smaakt als een pateeken (y)
Reactie plaatsen
Reacties
Dimi , alles wat wij bestellen bij jou ,brood klein gebak taart is met zorg gemaakt . Met verse producten en tot in de puntjes afgewerkt met oog voor details . Een adres la maison -tarte !!!! Top doe zo verder 👍👍👍👍
Biscuit en dessertenbuffetje besteld. Super lekker, mega vers en het zag er ook mooi uit. Bedankt Dimi….. wij bestellen zeker opnieuw bij jou en kijken al uit naar de samenwerking voor onze trouw ❤️
Dimi dikke merci voor de lekkere taart .Flor was super blij .de familie heeft weer genoten en er was heel veel lof over je prachtige taart bedankt voor al dat lekkers TOP 👍👍 gr Linda
Onze bruidstaart was fantastisch....een écht kunstwerkje! Op de koop toe heel lekker....niet te ziet en zeer luchtig.
Deze man weet zeer goed waar hij mee bezig is, doet dit met hart en ziel, en dat proef je.
Ik ben fan!
Biscuit met rode vruchten was fantastisch! Super lekker maar bovendien ook echt een pareltje van een taart! Dankjewel.
Fruittaart met bladerdeeg was top vers fruit lekkere crème vulling smaakt naar een volgende bestelling bedankt bezoek was heel tevreden
Het gebak van La-maison tarte is een ware streling voor het oog én de tong! Alleen maar glundere en blije gezichten aan tafel wanneer je dit gebak aan jouw gasten presenteert. Kiezen voor gebak van La-Maison tarte is kiezen voor vakmanschap: gebakken met passie en afgewerkt met artistiek talent. Onze hoed af voor dit baktalent!
Bedankt
Superlekkere gebakjes! Een echte aanrader om hier te bestellen, niet twijfelen! Alles is vers en van hoge kwaliteit, heerlijk!
Ook langs deze weg nogmaals hartelijk dank voor het héél lekker Wuitensbrood! Er hoeft zelfs geen beleg op, wat goeie boereboter en 't smaakt als een pateeken (y)